איזה כיף שפנית אלינו. נדבר ממש בקרוב, אנחנו כבר מתרגשים!
עד אז, בשאר המקומות של קבוצת דינמו יצא לך לבקר?
איך תגרמו ליום הגדול שלכם לבלוט בין המוני החתונות שהמשפחה והחברים שלכם נכחו בהן בעבר?
אספנו עבורכם 14 טיפים מעולים שישאירו את האורחים נלהבים זמן רב לאחר האירוע.
1.שמרו על טקס קצרצר
אל תבינו אותנו לא נכון, החברים והמשפחה שלכם נמצאים שם כדי לראות אתכם מתחתנים – אבל אף אחד לא רוצה לצפות בטקס ממושך שנמתח ונמרח. בין אם אתם מתכננים טקס חופה מסורתי או טקס נישואין אלטרנטיבי, הקפידו על יצירת טקס תמציתי, מהנה, ומרגש שידבר אליכם ואל האורחים שלכם בגובה העיניים.
2.בחרו תוכנית מותאמת אישית
אמנם מרבית החתונות דומות זו לזו, אבל אתם יכולים לעשות חתונה אחרת על ידי יצירת תוכנית אירוע מותאמת אישית. האירוע שלכם. למשל תרגישו בנוח לערוך קבלת פנים קלילה וחמה בה תהיו נוכחים, או טקס חופה בו שניכם תקריאו זה לזו "נדרים". גם אפטר פרטי עם החברים הקרובים יכול ליצור חוויה מדהימה ויוצאת דופן. חשבו על הדברים שאתם אוהבים ושמייצגים אתכם באופן הטוב ביותר והטמיעו אותם בתוכנית האירוע שלכם.
3.השתמשו באפליקציית חתונה או בהאשטאג
יש הרבה אפליקציות מעולות לתכנון והפקת חתונה. חלק מהן מאפשרות לאורחים להעלות תמונות חתונה למקום אחד שנגיש לכולם, בעוד שאחרות מאפשרות לראות את ההזמנה לחתונה, עם הכוונה למקום האירוע ושליחת מתנה אונליין. רוצים להשתמש ברשתות החברתיות לטובת החתונה והאורחים שלכם? צרו האשטאג משלכם ובקשו מהאורחים לתייג את כל התמונות שהם מצלמים במהלך האירוע.
4.צרו תיק קבלת פנים לאורחים שלנים באזור
גם אם תחפשו אולמות אירועים במרכז עבור החתונה שלכם, ייתכן שחלק מהאורחים שלכם יצטרכו לנסוע מרחק רב וללון במקום אירוח בקרבת אולם האירועים שלכם. כדי להראות את הערכתכם, תנו להם מארזי קבלת פנים מפנקים. תוכלו לכלול כמה חטיפים, בקבוקי מים ורשימת מסעדות ומקומות פנאי ובילוי באיזור שיוכלו להפוך את השהות שלהם במקום לנעימה וטובה יותר.
5.ברכו כל אורח
זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל חשוב לברך באופן אישי את מרבית האורחים והאורחות בחתונה שלכם. לאחר שהחגיגה יוצאת לדרך, עשו כמיטב יכולתכם לבלות זמן עם כל אחד – בין אם זה אומר לשוחח על קוקטייל, לבקר בשולחן שלהם בארוחת הערב או להשתחרר על רחבת הריקודים.
6.צרו סידורי הושבה מתוכננים היטב
זה לא משנה אם ארוחת הערב שלכם תהיה בסגנון מסעדה, בהגשה לשולחנות או בופה, סידורי הושבה מדויקים ומתוכננים היטב יבטיחו שהאורחים שלכם ייהנו וימצאו את מקומותיהם בקלות ובנוחות. אל תקלו ראש בסידורי ההושבה באולם. הם יאפשרו לאורחים שלכם למצוא את מקומם ללא עיכוב וימנעו פתיחה של שולחנות נוספים שיעלו לכם לא מעט כסף.
7.השקיעו בבר המשקאות באירוע
על אף שכל אולם אירועים כול בר משקאות, השקיעו בבר משקאות מגוון ואיכותי. ודאו שהוא כולל משקאות אלכוהוליים פופולריים ואהובים, יינות טובים, משקאות קלים וקוקטיילים טעימים שמתאימים לסוג האירוע ולקהל האורחים שלכם. אלכוהול משפיע על מצב הרוח של האורחים שלכם ולכן בחירה נכונה של בר ושל משקאות תעניק לאורחים שלכם הרגשה טובה ומהנה יותר ותבטיח שהרחבה תמיד תהיה מלאה.
8.בחרו מקום אירועים מהמם בתל אביב
מקומות לאירועים בתל אביב מגיעים עם סט של יתרונות שאין במקומות אחרים. השילוב של הקסם של תל אביב והנגישות של אולם אירועים מרכזי לכל חלקי הארץ, תיצור חוויה טובה ונעימה יותר לאורחים שלכם ותאפשר להם להגיע בקלות ובמהירות יחסית מכל מקום.
9.ודאו שהאורחים שלכם מרגישים בנוח
לא משנה באיזו עונה בשנה אתם אמורים להתחתן, חשוב להשקיע מחשבה על הדברים שהאורחים שלכם יזדקקו להם במהלך האירוע ושיהפכו את החוויה שלהם לטובה יותר לאורך כל הערב. הציעו להם כפכפים לרחבה, כרבוליות (במידה והאירוע נערך בחורף), מניפות ומוצרי היגיינה בתאי השירותים.
10.אפשרו לאורחים שלכם לבחור חלק מהשירים
רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר להזיז את האורחים שלכם לרחבת הריקודים? השמיעו את השירים שהם באמת רוצים לשמוע. בקשו מראש מהדיג'יי שלכם להשמיע לאורך הערב מספר שירים ישיגעו מבקשות האורחים. שימו על כל שולחן דף עליו האורחים שלכם יוכלו לכתוב את הבקשות שלהם ואפשרו לדיג'יי להשמיע חלק מהשירים שנבחרו. זה יכניס טאצ' אישי ומעורבות גבוהה יותר של האורחים שלכם באירוע.
11.הגישו חטיפים ואוכל מושחת בשעות הלילה המאוחרות
כן, האירוע כולל ארוחת ערב וקינוחים, אבל הם בדרך כלל נטרפים שעות לפני שהרחבה מתרוקנת בפועל. כאשר זוגות מאריכים את מסיבות החתונה שלהם לתוך השעות הקטנות של הלילה, סביר להניח שאורחים רבים יחשקו באיזו מנה טעימה וכיפית שיוכלו לזלול בין הריקודים על הרחבה. זה הזמן לארגן מנות קלילות מושחתות, טעימות ובלתי מחייבות כמו המבורגרים, נקניקיות בלחמניות, דונאטס ועוד.
12.חלקו לאורחים שלכם מתנות שימושיות
אם אתה מתכוונים לתת לאורחים שלכם מתנה, כדאי שתבחרו משהו שהאורחים שלכם לא ישאירו על השולחנות. חטיפים טעימים, שתילים ועציצים ועוגות אישיות הם רק חלק מהדברים שתוכלו להעניק לאורחים שלהם ושישאירו להם טעם מתוק מהאירוע.
13.חשבו על האורחים הצעירים שלכם
אורחים רבים מגיעים עם ילדיהם לאירוע. כדי לאפשר גם להורים וגם לילדים ליהנות יותר באירוע, השקיעו בפינה ייעודית לילדים עם שולחן יצירה, בועות סבון או שולחן חטיפים שמוקדש כולו לילדים.
14.בואו לחגוג אירוע חלומי בריברסייד
אולם האירועים ריברסייד ממוקם במיקום נגיש ויפייפה בתל אביב, ממש מול נחל הירקון. אם אתם רוצים לערוך אירוע שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליו, צרו איתנו קשר ונעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם.