הסודות של המפיקים המנוסים: איך למצוא מקום לאירוע קטן בתל אביב

ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

הפקת אירועים קטנים עלולה להידמות כעניין פשוט ונטול אתגרים מיוחדים, אך כשצוללים לעומק העניין, מתגלה שגם את זה צריך לדעת איך לעשות. כמה דגשים וטיפים משועלי ההפקות הוותיקים שיסללו לכם את הדרך הבטוחה לעבר ההפקה המוצלחת

ממבט חטוף, הפקת אירוע קטן עשויה להיראות עניין פשוט ונטול בעיות ואתגרים. הרי מדובר בלא יותר ממאתיים אנשים, כיבוד קל וכמה שעות של בידור ותוכן – מה כבר יכול להשתבש? האמת היא שגם אירוע קטן ולכאורה פשוט דורש לא מעט תכנון, ניסיון והשקעה כדי שיצא מוצלח. בעיר כמו תל אביב, כאשר הכל קרוב ונגיש, יש גם כמה טריקים וטיפים להפקת אירוע מוצלח שהמפיקים הוותיקים למדו מניסיונם.

הטיפ הכי חשוב: לוקיישן זה הכל

טיפ ראשון וחשוב להצלחת האירוע הוא בחירת המיקום המתאים. בתל אביב, עם כל אטרקציות האופנה, הכיף והבילויים שלה, קל להתפתות לבחור מקום פופולרי ומוכר להפקת האירוע, אך המפיקים הוותיקים יגלו לכם שכאשר אתם מחפשים מקום לאירוע קטן בתל אביב, חשוב הרבה יותר לבחון היבטים טכניים כמו נגישות ברגל, חניה, קו קרוב למשאיות האספקה והיקף השירותים הזמינים. מיקום שיכול להרשים בחזותו אך חסר נוחיות בסיסית, עלול להפוך את האירוע הקטן והמהנה למכשול אחד גדול.

כח האדם המקצועי של המפיקים הוא הבסיס לכל אירוע מוצלח

המפיקים הווותיקים והמנוסים יעידו על כך שלא משנה כמה אביזרים יקרים או טרנדים חדשניים תרכשו, בסופו של דבר מה שיקבע את הצלחת האירוע הוא כוח האדם שיפעיל אותו. צוות עובדים משתף פעולה, מקצועי, מודע לבטיחות, ידידותי וקשוב יוכל להפוך כל אירוע לחוויה נפלאה, בעוד שעובדים רשלנים או אדישים עלולים להרוס אפילו אירוע שהוקדש תכנון רב לפרטיו הקטנים.

הכינו את האזור מראש – או בחרו באולם שכבר עשו בו את העבודה עבורכם

בעיר התוססת הזו, קל לשכוח שעדיין מדובר באירוע ציבורי שעלול להפריע לסביבה אם לא ינקטו האמצעים המתאימים. מפיקים מנוסים ינחו אתכם לתכנן את האירוע כך שיישאר באזור כמה שיותר מקומי, עם תכנון מחושב של המוזיקה, הרעש, החניה והכיבוד – במטרה למנוע הפרעה לשכנים. הדבר חשוב במיוחד בתל אביב, שם קרבת האזורים העירוניים לשכונות המגורים גדולה במיוחד. אבל יש פתרון אחד שיכול לחסוך מכם את כל הטרדות וההתעסקות הזו – בחירה במקום לאירוע עסקי בתל אביב, שיש בו את כל ההיתרים והוא ערוך לקיום אירועים באופן שאינו מפריע לאיש. 

לדעת לאלתר: מציאת פתרונות יצירתיים לבעיות קטנות

חלק חשוב מההפקה המקצועית של אירועים קטנים הוא גם המוכנות להפתעות ותקלות קלות. יהיו תמיד מקרים של לקוחות שלא מכירים את המיקום וזקוקים להכוונה, עיכובים קלים באספקת המזון או בהגעת המרצה האורח שלכם, או שמישהו ישפוך משהו בטעות… מפיקים מקצועיים יודעים לחשוב מחוץ לקופסא ומראש לחשוב על פתרונות יצירתיים מראש למצבים מהסוג הזה, כדי לשמור על זרימת האירוע החלקה.

רב-תכליתיות היא המפתח לחיסכון במשאבים

בעיר גדולה ועמוסה כמו תל אביב, מפיקי האירועים הכי טובים כבר יודעים שיש לתכנן כל פרט כך שישרת מטרות מרובות. למשל, שולחנות שיוכלו גם לשמש כדלפק לאירוח ופריטי קישוט שיהפכו למתנות לאורחים. באופן זה, אפשר לחסוך במשאבים וגם להפיק אירוע יצירתי, מיוחד, זכיר ויוצא דופן יותר.

שימו את הדגש על מיתוג ועיצוב האולם

המגמה העיקרית באירועים קטנים, גם בתל אביב, היא להפוך אותם לאירוע שהוא קודם כל פלז׳ר והנאה, אך הדגש נותר על התאמה למותג ועל עיצוב מקורי. אם מדובר באירוע חברה, ניתן לשלב אלמנטים גרפיים בעיצוב הבמה ובעיקר התפאורה שמאחוריה. אם מדובר אירוע קידום מוצר, כדאי להציג את המוצר באופן בולט ויצירתי. המגמה היום הולכת יותר ויותר לכיוון של התאמה אישית, כאשר לא רק אירועים פרטיים כמו חתונות זוכים לעיצוב מותאם אישית עם קישוטים ופרטים קטנים, אלא גם לאירועים עסקיים ולאירועי חברה מתייחסים באופן דומה.

הצעדים העיקריים בהפקת אירוע קטן בתל אביב

1.לוקיישן שמתאים לגודל האירוע ולאווירה הרצויה בו

בתל אביב יש מגוון רחב של אופציות לאירועים קטנים – החל מבתי קפה אינטימיים וברים אופנתיים ועד לגנים עירוניים ירוקים. הבחירה תלויה בגודל האירוע, האווירה הרצויה בו וכמובן התקציב. חשוב לשריין את המקום מראש ולוודא שהוא מותאם לצרכים שלכם. 

2.אל תצאו לדרך ללא אישורים מהרשויות המקומיות

השגת אישורים נדרשת גם לאירועים קטנים, במיוחד אם מדובר באירוע פתוח לקהל הרחב. פנו מבעוד מועד לעיריית תל אביב כדי לקבל את כל האישורים הנחוצים.

3.שווקו את האירוע

 ניצול ערוצי השיווק המתאימים ביותר הוא המפתח להבטחת נוכחות קהל. השתמשו ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט רלוונטיים, וחלקו חומרי שיווק מושכים.

4.לוגיסטיקה מוקפדת מובילה למינימום תקלות 

תכננו היטב את כל ההיבטים הלוגיסטיים – כגון ספקי מזון ומשקאות, ציוד טכני, כוח אדם ועוד. אל תשכחו לתת דעתכם גם על סידורי חניה ונגישות.

5.היו ערוכים לבעיות בשטח: התכוננו לבלתי צפוי

למרות התכנון המוקפד, עלולות לצוץ תקלות בלתי צפויות. הדבר הטוב ביותר לעשות, הוא להיערך עם צוות מנוסה שיוכל להתמודד עם אתגרים שצצים בזמן אמת.

אז כן, הפקת אירועים קטנים אמנם דורשת פחות משאבים, אך אין זה אומר שהיא פשוטה. בעיר התל אביבית העמוסה, יתכנו דווקא יותר אילוצים ו״הפתעות״ מאירועים גדולים בפרברי העיר, אך הלוקיישן האטרקטיבי בהחלט מצדיק כל מאמץ. עם המדריך הקצר הזה, מבוסס על ניסיונם של מפיקים וותיקים, כל אחד יכול להצליח.

באמצעות הכנה נאותה והתייחסות לכלל ההיבטים הללו, אין ספק שהדרך להפקת אירוע קטן ומוצלח בתל אביב, סלולה בפניכם.

ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES