איזה כיף שפנית אלינו. נדבר ממש בקרוב, אנחנו כבר מתרגשים!
עד אז, בשאר המקומות של קבוצת דינמו יצא לך לבקר?
הוא הציע (או שהיא בכלל הציעה?!) ואמרתם "כן" וזהו – יצאתם לדרך בתור זוג מאורס, וכעת אחרי שנה של הקפאה בתוכניות, בעקבות הקורונה וכו', אפשר להתחיל ולתכנן את האירוע הנוצץ של השנה, או של החיים, תלוי את מי שואלים…
הרבה בחירות והחלטות עומדות בפניכם, הזוג שעומד להינשא, וחשוב להבין שכמה מהן עשויות להיות הרות גורל ולהכריע האם האירוע שלכם יהיה מוצלח, יוצא דופן, זכיר ובלתי נשכח, או פשוט חתונה גנרית כמו שכולנו כבר היינו כאורחים באינספור מהן, ולא ממש זוכרים באיזה אירוע איזה זוג התחתן, איך היה האוכל או איפה זה בכלל התקיים…
ישנם כמה אלמנטים בסיסיים שיכתיבו את הטון באירוע שלכם, ובהם יש להתרכז ולהשקיע מחשבה ומחקר יותר מכולם.
הנה רשימת המהלכים והדברים שכדאי לבחור ולסגור כמה שיותר מהר, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה מושלם ומיוחד:
1 מיקום זה כל הסיפור
לזוגות רבים יש כל מיני פנטזיות יפות לגבי איפה הם הולכים להינשא – בקרחת יער, באי בודד או על שפת איזה נחל בגליל העליון או בפסגת הר שצופה על נוף מטורף… כל זה טוב ויפה, אך פעמים רבות, כשהרעיונות הללו פוגשות את המציאות – זה עלול להסתיים במפח נפש. אז קודם כל, כדאי לרדת לקרקע ולהבין שנוחות ונגישות הלוקיישן שתבחרו הן קריטיות להצלחת האירוע שלכם. חישבו על האורחים שלכם, על הדרך שהם יעשו לחתונה (אם היא תהיה ארוכה ומעייפת – זהו מצב הצבירה בו יגיעו לאירוע), חישבו כל הזמן על הנוחות שלהם – אם למשל, יצטרכו לטפס על הר או פשוט ללכת עם עקבים ובגדי ערב על אדמה גבשושית, דשא או כביש חצץ, ייתכן שזה יצטלם טוב, אבל בפנים פשוט לא יהיה להם כיף. לא סתם, עלה לאחרונה מאוד הביקוש לגני אירועים במרכז, מתוך ההבנה של זוגות רבים שיש ללכת לקראת האורחים שלהם ולהנגיש להם את מיקום החתונה. נסו לעשות אומדן של מרחק הנסיעה שיתאים לרוב האורחים שלכם וישחרר את רובם מנסיעה ארוכה ועמידה בפקקים, בדרך לשמוח איתכם.
2 – האוכל בחתונה – כבר מזמן לא הבופה הגנרי שהכרנו
אנחנו לא יודעים כמה אתם בעניינים בתחום החתונות, אבל מבחינת אוכל, שתמיד היה אלמנט חשוב ומרכזי באירועים, הדברים השתנו באופן דרמטי. זוכרים את הבופה הזה שתמיד היו בו אותן מנות בצורה כזאת או אחרת – לא משנה באיזו חתונה הייתם? אז כיום כבר מדובר בעולם ומלואו, במסגרתו אתם בוחרים בקפידה מתוך המון אפשרויות וסגנונות. קודם כל, ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמה קולינרית, שידועה הן בחומרי הגלם המעולים שלה והן בשפים המצוינים שגדלים כאן, ובאופן כללי – כולנו השתכללנו ונפתחנו לעולמות שונים ולמטעמים מיוחדים ומתובלים מהמזרח הרחוק והקרוב, מדרום אמריקה ועוד. כל אלו יכולים לבוא לידי ביטוי, אם תשכילו לבחור חברת קייטרינג לחתונה שתדע לספק את הסחורה. בנוסף למנות העיקריות והקינוחים שבעבר היו מרכז העניינים בחתונה, ישנה מגמה שמתפתחת בשנים האחרונות והיא שימת דגש חזק יותר על מנות הפתיחה המוגשות לאורחים במהלך קבלת הפנים, לצד הדרינקים שהשתכללו גם הם לרמת קוקטיילים מתוחכמים שהם גורמה של ממש. מסיבת הקוקטייל המקדימה היא לא פחות חשובה מבחינה קולינרית, ויש שאפילו משקיעים יותר במנות הללו. מומלץ להתעדכן בכל החידושים בתחום ולבחור מצד אחד את המנות שאתם הכי מתחברים אליהן באופן אישי, אך גם לקחת בחשבון את ההיבט של התאמה לאורחים שלכם. כדאי לקחת בחשבון גם מגמות של טבעונות וצמחונות שתופסות תאוצה בשנים האחרונות, ולספק לאורחים שלכם אופציות ראויות שעומדות בקריטריונים הללו.
די ג'יי מרים זה א' ב'
כל מי שאוהב ללכת למסיבות יודע שגם אם נהיה בוייב הכי טוב, עם אלכוהול וחברים טובים, אם המוזיקה תהיה "מורידה" זה לא פשוט לא יעבוד ונתבאס על כל האירוע. אם כך, כשאתם בוחרים די ג'יי לחתונה, חייבים להשקיע בזה ולהתייחס לעניין מאוד ברצינות. מומלץ לקבל כמה שיותר המלצות ממקור ראשון מזוגות ששכרו את שירותיו בחתונה שלהם ונהנו, תוך שאתם בודקים בדיוק עד מתי הרחבה היתה מלאה ועד כמה. די ג'יי טוב זה אחד שמצליח לזהות בדיוק את הנקודות שהאורחים התעייפו וזקוקים ל"הרמה" ומצד שני, מתי לאפשר להם רגע להירגע ולחדש כוחות להרמה הבאה. כמו כן, כמעט מיותר לציין, שהוא צריך לקלוע לטעמכם האישי, אך גם לפנות לקהל הרחב של המוזמנים שלכם.
אלוהים בפרטים הקטנים
אז אחרי שסגרתם אולם, חברת קייטרינג ודי ג'יי אלוף, אפשר להתפנות ולחשוב על הפרטים הקטנים, שלעתים מחוללים שינוי של ממש באירוע שלכם והופכים אותו מסתם חתונה למסיבה שכולם יזכרו. זה יכול להתבטא בעיצוב יוצא דופן שיוצר אווירה מהממת וסוחפת, זה יכול להיות פסיליטיז ואטרקציות שירימו, ישמחו ויפתיעו את האורחים – כמו עמדת צילום עם תחפושות, מתנות מגניבות ועוד. כדאי לחשוב על דברים שישדרגו את נוחות הרוקדים, כמו כפכפי אצבע שיוחלקו לכל מי שמעדיפה להיפטר מהעקבים על רחבת הריקודים, ואפילו טי שירט מגניבות שהאורחים יוכלו לקחת איתם הביתה בתום האירוע. שימו לב שמדובר באקסטרה, בסוג של בונוסים לאורחים שלכם, ולמרות שהם חשובים למדי, מוטב להתפנות אליהם רק אחרי שסגרתם הרמטית את הפרטים הקריטיים והגדולים.